[ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
Страница 1 из 11
Модератор форума: Hunter 
Форум » Выживание » Мастерская » теплова енергія в механічну (електричну) і т.д. (Про можливість отримання енергії в період БП)
теплова енергія в механічну (електричну) і т.д.
grypychДата: Понедельник, 23.09.2013, 14:52 | Сообщение # 1
Форумчанин
Группа: Проверенный
Сообщений: 78
Награды: 2
Репутация: 1
Статус: Offline
Не знаю, може я і повторюсь, але на форумі ніде не знайшов (може погано шукав)...

Що ви думаєте за двигун стірлінга?

Добавлено (23.09.2013, 14:52)
---------------------------------------------

 
ForestДата: Среда, 25.09.2013, 11:33 | Сообщение # 2
Гуру форума
Группа: Центр управления БП
Сообщений: 626
Награды: 3
Репутация: 5
Статус: Offline
Сложность изготовления его главный минус. также расчёт, иначе КПД будет смехотворно мал.
Как здесь.


Всем доверяю, кроме чертей что сидят в тех, кому я доверяю.
 
ЗмійДата: Среда, 25.09.2013, 21:05 | Сообщение # 3
Легенда форума
Группа: Практик
Сообщений: 1245
Награды: 3
Репутация: 10
Статус: Offline
grypych, в цілому- то прикольна ідея, єдине -мені не вдалося в живу побачити такий пристрій і поспілкуватися з виробником. я так і не зрозумів який ККД у ціх двигунів, в теорії все виглядає райдужно, але на практиці цомусь роблять якісь слабосильні агрегати.

Не бійся якщо ти 1, бійся якщо ти 0.
 
serg13Дата: Четверг, 26.09.2013, 06:55 | Сообщение # 4
Активист форума
Группа: Тролль
Сообщений: 181
Награды: 5
Репутация: 2
Статус: Offline
http://gazeta.ua/article....8
Учора побачив в новинах.Може це щось подібне ?
Якби були бажаючі,то можна спробувати зробити двигун Стірлінга.Але це не зовсім дешево та швидко.І по грошам одна людина не потягне.
 
grypychДата: Четверг, 26.09.2013, 07:36 | Сообщение # 5
Форумчанин
Группа: Проверенный
Сообщений: 78
Награды: 2
Репутация: 1
Статус: Offline
Чого я підняв цю тему, бо під час БП в любому випадку паливо для ДВС буде проблемою, а дрова чи інший підножний горючий матеріал можна знайти... На дуже багатьох ресурсах вказується два великих недорліки цього двигуна:

1. матеріалоємність
2. Великі габарити і відповідно вага відносно потужності.

але!, коли не має жодної можливості мати механічну енергію, яку потім можна спокійно перетворити наприклад в електричну, то це є панацея. ІМХО
 
Форум » Выживание » Мастерская » теплова енергія в механічну (електричну) і т.д. (Про можливість отримання енергії в період БП)
Страница 1 из 11
Поиск:
   пользователи за сегодня: